Whatsapp

0880 – 241 888

info@alblas.net

Trial lesson

Driving school region Green Heart

Home » About us » Reviews

Reviews

See a large number of reviews from Google and Facebook what trainees have left. In total, Alblas already has more than 200 reviews on Google.

On behalf of Alblas, we would greatly appreciate it if you would also leave a review!

Excellent
Alblas Verkeersschool
Based on 520 reviews
jesse
Hele chille rijles instructeur vaak serieus, maar ook chill om mee te praten en grappen mee te maken. Raad t zeker aan
Arnarion A.
Alblas heeft vriendelijke en geduldige instructeurs, maar geen zo goed als Wim!

Hij zorgt voor een fijne sfeer terwijl je achter het stuur zit, maakt grapjes en babbeltjes hier en daar, maar zorgt ook voor duidelijkheid over waar aan gewerkt moet worden. Hij neemt de tijd om je examen-klaar te maken en zorgt dat je niets tekort komt qua kennis. Ik raad Wim ten zeerste aan!
- Reyhan
Response from the owner:Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je rijbewijs! 🎉🚗

Wat mooi om te lezen dat je de lessen van Wim zo hebt ervaren. Een fijne sfeer, duidelijke begeleiding én goed voorbereid het examen in gaan; daar doen we het voor. Wim zal jouw mooie woorden zeker waarderen! 😄

Bedankt voor je aanbeveling en we wensen je heel veel veilige en fijne kilometers toe! 🚗✨
Gino van 't L.
Fijne rijschool! Fijne instructeur voor mijn motorrijlessen, Dennis, bedankt voor de goede zorgen en de Fijne lesuurtjes, die ervoor gezorgd hebben dat ik in 10 lessen mijn rijbewijs gehaald heb!
Photo from customer review
Response from the owner:Wat een geweldige review, Gino, dank je wel! 😊🏍️ Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs! 🎉 Super om te horen dat je de lessen met Dennis als prettig hebt ervaren. In slechts 10 lessen je rijbewijs halen is een prachtige prestatie! 💪

En bedankt voor het delen van de mooie foto, daar worden wij blij van! 📸😄 Veel veilige en mooie kilometers gewenst. Geniet van je vrijheid op twee wielen! 🏍️✨
Neethu Ann P.
Thank you so much, Paul! I’m really happy to share that I passed my driving test in one go. Also, thanks to the whole team for making the journey smooth, from arranging the classes to providing great support throughout.
Paul is very kind, patient, and encouraging. I tend to panic, but he always helped me stay calm and confident during lessons. His clear guidance made a big difference. I could even see how happy he was when I passed, which meant a lot. Highly recommend!
Response from the owner:Thank you so much for your kind words, and congratulations on passing your driving test in one go🎉

We're delighted to hear that Paul and our team could make your learning journey a positive experience. Your feedback means a lot to us, and we'll be sure to share your compliments with Paul. We wish you many safe and enjoyable miles on the road!

Kind regards,
Alblas Verkeersschool🚗
Jayden L.
Goeie opleiding met veel vertrouwen het examen in.
Response from the owner:Gefeliciteerd Jayden! 🎉🚗 In één keer geslaagd via de spoedcursus, top gedaan! 💪 Fijn dat je met vertrouwen aan je examen kon beginnen. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst!
Josephine H.
Ik was nadat ik was gezakt overgestapt naar Alblas en ik moet je zeggen, wat een top rijschool! De communicatie was uitstekend en de instructeurs zijn geweldig!
Response from the owner:Bedankt voor je mooie review! 😊 Wat fijn dat je na je overstap zo'n positieve ervaring hebt gehad. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst! 🚗
Liza K.
Big thanks to Wim and Paul for helping me pass my driving exam!

A special thanks to Wim, who always kept me calm and never put any stress on me. He was confident in my abilities even when I doubted myself, and that really helped me build confidence behind the wheel. His positive attitude and trust made a huge difference on exam day.

The lessons were enjoyable, relaxed, and very helpful. I couldn’t have asked for better instructors. Thanks again, Wim and Paul!
Response from the owner:Thank you so much for your kind words! 🌟 And congratulations on passing your driving exam! 🎉🚗

We’re so happy to hear that Wim and Paul could support you in building confidence and staying calm. That’s exactly what we strive for; relaxed, positive and effective lessons.

We’re proud of you and wish you many safe and enjoyable miles ahead! ✨
lilymelte Z.
I would like to thank Paul for his professional guidance, patience, and support throughout my driving lessons. His clear instructions and encouragement helped me gain confidence and finally pass my driving test.
I would also like to thank Jan, Wim, and John for their valuable advice, support, and encouragement during my learning journey.
A great team and a great experience. Highly recommended! ⭐⭐⭐⭐⭐
Response from the owner:Thank you for this amazing feedback! Congratulations on passing your driving test!🎉

It’s great to hear that Paul’s professional and patient approach made such a difference, and that our whole team could support you along the way. That’s exactly what we aim for.

Drive safe and enjoy your freedom on the road! 🚗✨
Thomas D.
Leuke en bijzondere dagcursus E achter B gehad, met dank aan instructrice Fatma voor de goede en persoonlijke begeleiding! Examen gehaald dus helemaal blij!
Response from the owner:Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je BE-rijbewijs! 🎉🚗 Super knap gedaan! Fijn dat je de dagcursus met Fatma als persoonlijk en prettig hebt ervaren. Veel veilige kilometers gewenst! ✨
Daan B.
Super fijne ervaring gehad bij deze rijschool! Een speciale dank aan Paul en Jan voor hun kennis, fijne begeleiding en gezellige lessen. Dankzij jullie heb ik met vertrouwen leren rijden. Bedankt voor alles!
Response from the owner:Gefeliciteerd Daan! 🎉💪 In één keer geslaagd, klasse! Mooi dat je zo’n fijne en gezellige lessen hebt gehad bij Paul en Jan. Dank je wel voor je 5 sterren en veel rijplezier! 🚗✨
Gio A.
Supergoeie rijschool
Response from the owner:Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je AM2-rijbewijs! 🛵🎉 Super gedaan! Veel veilige kilometers en geniet van je scooter!
Ruben De J.
Fijne ervaring gehad bij rijschool Alblas.
Ik had lessen gevolgd bij Wim. Hij was een rustige, geduldige instructeur. Goede begeleiding en tips gekregen, waardoor ik het in 1x heb gehaald!

Bedankt Alblas/Wim!
Response from the owner:Top gedaan Ruben! 💪 In één keer geslaagd, gefeliciteerd! Fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad bij Wim. Veel rijplezier! 🚗
Gijs F.
Response from the owner:Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je BE-rijbewijs! 🎉🚗 Veel veilige kilometers gewenst!
Kander G.
Een goede rijschool met aardige instructeurs.
Dankzij de rijlessen van Paul (Doctor Smooth), Heb ik mijn rijexamen in een keer kunnen halen!
Zelf zit ik op het autisme spectrum, Dus maakte ik me zorgen of ik een goede instructeur kon vinden.
Maar ik was hier op het goede adres.
Echt een aanrader!
Photo from customer review
Response from the owner:Wat een fantastische review Coen, dank je wel! 💙 En van harte gefeliciteerd met het in één keer behalen van je rijbewijs! 🎉🚗 Super knap gedaan!
Geweldig om te horen dat je je op je plek voelde en dat Paul (“Doctor Smooth” 😉) je zo goed heeft kunnen begeleiden. We zijn trots op je! Veel veilige en fijne kilometers gewenst! ✨
Jeroen De V.
Hele gezellige en leerzame dag cursus gehad van fatma! Met als einddoel het behalen van mijn BE rijbewijs!
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Jeroen! 🌟 Gefeliciteerd met het behalen van je BE-rijbewijs! 🎉🚗 Super om te horen dat je een gezellige én leerzame dag hebt gehad met Fatma. Veel veilige kilometers gewenst!
Niek L.
Leuke rijschool aardige leeraren binnen 4 weken mijn rijbewijs T gehaald
Response from the owner:Wat een mooie prestatie Niek! 🎉🚜 In één keer je T-rijbewijs gehaald binnen 4 weken. Super gedaan! Fijn dat je onze rijschool en instructeurs als prettig hebt ervaren. Veel rijplezier!
Nick 1.
Erg fijne ervaring gehad wist precies waar ik aan toe was en heb binnen een dag mijn BE gehaald.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Nick! 🌟 Gefeliciteerd met het behalen van je BE-rijbewijs binnen één dag! 🎉🚗 Super knap gedaan! Fijn dat je precies wist waar je aan toe was. Veel veilige kilometers gewenst!
Sander
Driemaal is scheepsrecht, maar toch gewoon lekker mijn autorijbewijs gehaald bij Alblas. Heel erg bedankt Dennis en Fatma, plus alle andere instructeurs (bedankt voor alle kijktips Rosita en de parkeerhints Tycho!) waarmee ik ook gereden heb!
Response from the owner:Gefeliciteerd Sander! 🎉🚗 Doorzettingsvermogen loont, super gedaan! Mooi dat Dennis, Fatma, Rosita en Tycho je zo goed hebben kunnen helpen. Veel veilige en fijne kilometers gewenst! ✨
Camiel J.
Erg tevreden over mijn standaard rij instructeur Fatma! Echter door Alblas regelmatig bij andere instructeurs ingepland
Response from the owner:Dank je wel voor je review, Camiel! 😊 Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Fatma.

In de periode dat jij lestte, is zij zich meer gaan richten op automaatlessen. Daarnaast werken wij er bewust mee om leerlingen bij meerdere instructeurs te laten lessen. Dit doen we om flexibiliteit te bieden én om ervoor te zorgen dat je van verschillende invalshoeken leert.

Bedankt voor je feedback en veel veilige kilometers gewenst! 🚗✨
Ashinur
Ontzettend leuke dag enthousiaste rij instructeur met veel ervaring
Response from the owner:Dank je wel voor je mooie review, Ashinur! 😊 Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en de instructeur als enthousiast en ervaren hebt ervaren. Dat horen we graag! 🚗✨
alex D.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Alex! 🌟 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je rijbewijs! 🎉🚗 Super gedaan! Veel veilige en fijne kilometers gewenst!
Tom S.
Goede rijschool met aardige instructeurs
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Tom! 🌟 Gefeliciteerd met het behalen van je scooterrijbewijs! Geniet van je vrijheid op de weg! 🛵
Kevin Van den B.
Afgelopen donderdag (7 mei) BE rijbewijs gehaald via een dagcursus.instructeur Harold was duidelijk in zijn uitleg over theorie en praktijk. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Alvast verkeersschool zou ik bij iedereen aanraden.
Response from the owner:Bedankt voor je mooie review Kevin! ⭐ Gefeliciteerd met het behalen van je BE-rijbewijs 🎉Fijn om te horen dat je de dagcursus en de begeleiding van Harold als prettig en duidelijk hebt ervaren. We wensen je veel veilige kilometers toe en bedanken je voor je aanbeveling! 🚗💨
Sven
Goede rijschool!

Ik heb gereden met Fatma en dat was een hele fijne ervaring. Ik heb veel geleerd tijdens de lessen en alles werd duidelijk en rustig uitgelegd.

Bedankt voor de goede begeleiding en deze mooie ervaring!
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Sven! 🌟 Gefeliciteerd met je rijbewijs! 🎉🚗 Super om te horen dat je de lessen van Fatma als duidelijk en prettig hebt ervaren. Veel veilige en fijne kilometers gewenst!
Joshua Van B.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Joshua! 🌟 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je trekker rijbewijs! 🚜🎉 Super gedaan! Veel veilige kilometers gewenst!
Guusje van V.
Hele fijne rij school, heb hier mij trekker rijbewijs in 1 keer gehaald.
Response from the owner:Dank je wel voor je mooie review, Guusje! 😊 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je trekker rijbewijs! 🚜🎉 Super gedaan! Veel veilige kilometers gewenst!
Henk M.
Uitstekend les gehad van Harold!
Dank voor je fijne en duidelijke uitleg.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Henk! 🌟 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je BE-rijbewijs! 🎉🚗 Fijn dat je de uitleg van Harold als duidelijk en prettig hebt ervaren. Veel veilige kilometers gewenst!
Bram&Corine K.
Rijles voor E rijbewijs gehad Van Fatma. Een spontane rijinstructeur die alleen voor het beste resultaat gaat. Topper
Photo from customer review
Response from the owner:Gefeliciteerd Bram, in één keer geslaagd voor je BE-rijbewijs! 💪🚗 Dank je wel voor je complimenten aan Fatma en voor de mooie foto. Veel rijplezier en veilige kilometers!
Judah Van Z.
Mo is de beste rij instructeur in 1 keer geslaagd door hem.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Judah! 🌟 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je rijbewijs! 🎉🚗 Mo zal heel blij zijn met je mooie woorden. Veel veilige kilometers gewenst!
Boaz C.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Boaz! 🌟 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je AM2 rijbewijs! 🛵🎉 Super gedaan! Veel veilige kilometers en geniet van je vrijheid!
Mariska D.
Hele vriendelijke mensen
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, Mariska! 🌟 Wat fijn om te horen dat je ons als vriendelijk hebt ervaren. Dat waarderen we enorm! 😊
Isis Van S.
Na eerdere ervaringen met het praktijkexamen, had ik bijna de hoop opgegeven. De zenuwen kon ik helaas (nog) niet onder bedwang houden, waardoor het een grote drempel werd om de rijlessen weer op te pakken.
Na het starten bij Alblas had ik gelijk veel aan de tips en de fijne lessen bij Paul. Hij heeft mij geleerd rustig te blijven en alles smooth te doen 🙂 Hierdoor ervaarde ik meer rust tijdens het rijden en kreeg ik steeds minder zenuwen. Ik ben Paul ontzettend dankbaar voor alle tips. Hij zag wat ik nodig had en wist doormiddel van zijn woordkeuze het vertrouwen in mijn eigen kunnen weer terug te brengen 🙏 Al met al heel blij met mijn keuze voor Alblas.
Response from the owner:Wat een ontzettend mooie woorden Isis, dank je wel! 💙 En van harte gefeliciteerd met het in één keer behalen van je rijbewijs! 🎉 Wat knap dat je ondanks eerdere ervaringen toch de stap weer hebt gezet. Super om te horen dat Paul je heeft kunnen helpen om rust en vertrouwen terug te vinden. We zijn trots op je! 🚗✨ Veel veilige en fijne kilometers gewenst!
Tim S.
Motorrijbewijs gehaald bij Alblas. Hele fijn rijschool! Vooral als je last van zenuwen/faalangst hebt een grote aanrader. Dennis heeft mij onwijs goed geholpen en elke les word je erg fijn en persoonlijk geholpen. Een aanrader!!
Response from the owner:Tim, wat heb je dit mooi gedaan! 🎉🏍️ Gefeliciteerd met je motorrijbewijs! Zeker als je zenuwen of faalangst hebt, is dit een prestatie om extra trots op te zijn 💪 Dennis zal blij zijn met je mooie woorden. Geniet van je motor en rijd veilig! 🏍️✨
Anna P.
Ik wil graag mijn positieve ervaring delen over deze rijschool voor het brommobiel rijbewijs. Voor mensen met angst is dit echt een aanrader. De begeleiding is rustig, duidelijk en volledig afgestemd op jouw tempo, waardoor je je snel op je gemak voelt.

Mijn instructeurs, John en Paul, wil ik in het bijzonder bedanken voor hun geduld en het vertrouwen dat ze in mij hadden. Ze namen echt de tijd om alles goed uit te leggen en bleven altijd kalm en motiverend, ook wanneer ik het spannend vond.

Dankzij hun begeleiding ben ik in één keer geslaagd! Ik ben ontzettend dankbaar en kan deze rijschool zeker aanbevelen aan iedereen, vooral als je wat onzeker of angstig bent.
Response from the owner:Wat een mooie en bijzondere review, Anna. Dank je wel! 💙 Wat zijn we trots op je dat je ondanks de spanning in één keer bent geslaagd! 🎉🚗 Super om te horen dat je je op je gemak voelde bij John en Paul. We geven je lieve woorden zeker aan hen door. Geniet van je brommobiel en veel veilige kilometers gewenst!
Emil K.
Na een spoedcursus bij Alblas mijn aanhanger rijbewijs op dezelfde dag nog gehaald. Instructrice Fa heeft mij hier op een goede en vooral leuke manier mee geholpen.
Bedankt!
Photo from customer review
Response from the owner:Dank je wel voor je mooie review, Emil! 😊 Gefeliciteerd met het behalen van je aanhanger rijbewijs in één dag, een knappe prestatie! 🎉🚗 Fijn dat je de begeleiding van Fa als goed en leuk hebt ervaren. En bedankt voor het delen van de geweldige foto met onze BE-combinatie! Veel veilige kilometers gewenst! 🚘✨
William De W.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren, William! 🌟 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je trekker rijbewijs! 🚜🎉 Veel veilige kilometers gewenst!
Obby E.
Rijles genomen bij Alblas, goede ervaring. Veel les gehad van Tycho, alles was duidelijk en fijn. Zeker een aanrader!
Response from the owner:Dank je wel voor je mooie review, Obby! 😊 Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je rijbewijs! 🎉🚗 Super om te horen dat je de lessen van Tycho als duidelijk en fijn hebt ervaren. Veel veilige kilometers gewenst!
tam J.
Goeie rijschool gister geslaagd Dennis was de instructeur en door hem veel dingen geleerd
Response from the owner:In één keer geslaagd voor je AM2, top gedaan! 💪🛵 Bedankt voor je mooie woorden over Dennis. Veel rijplezier!
niels van den E.
Response from the owner:Dank je wel voor de 5 sterren Niels! 🌟 Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs en veel veilige kilometers gewenst! 🚗✨
Juffertjes in 't G.
In 1 x geslaagd voor scooterrijbewijs, goede instructeur!! 👌👌
Response from the owner:Wat een mooi resultaat, in één keer geslaagd! 🎉🛵 Fijn dat je de begeleiding als goed hebt ervaren. Geniet van je vrijheid en rijd veilig! ✨
Noah R.
Dennis was een topper, duidelijke uitleg en leuke grapjes tijdens de uitleg.
In 1x geslaagd, goede rijschool 👍🏼
Response from the owner:Gefeliciteerd Noah, in één keer geslaagd voor je scooterrijbewijs! 🛵🎉 Super gedaan! Dennis zal blij zijn met je mooie woorden, duidelijke uitleg met een grapje op z’n tijd hoort er natuurlijk bij 😉👍🏼 Veel veilige kilometers!
Yari
De rijschool is perfect, leuke instructeurs en alles word fijn en duidelijk uitgelegd
Response from the owner:Wat leuk om te lezen, Yari! 😄 Duidelijke uitleg en fijne instructeurs, daar doen we het voor! Gefeliciteerd met je trekker rijbewijs en veel veilige kilometers op de weg (en het land🚜)!
Marije D.
Ik ben blij met instructeur Paul die mij (samen met Shenelle van kantoor) mij door de examens heeft heen gesleept. Zij bleven vertrouwen in mij houden waardoor ik niet opgegeven heb en nu ben beloond met dat pasje!
Response from the owner:Wat een mooie woorden Marije, dank je wel! 😊 Wat knap dat je hebt doorgezet en nu beloond bent met dat felbegeerde pasje 🎉🚗 Paul en Chanel zullen dit enorm waarderen. We zijn trots op je! Veel veilige kilometers gewenst!
Julia M.
Super blij dat ik de tweede keer ben geslaagd! Dankzij de fijne begeleiding van de rijschool is het me gelukt. Vooral David heeft me tijdens de laatste 5 lessen enorm geholpen. Hij gaf duidelijke uitleg, goede tips en stelde me echt op mijn gemak, waardoor ik met meer zelfvertrouwen mijn examen in ging.

Ook alle andere instructeurs van wie ik les heb gehad wil ik bedanken voor hun geduld, begeleiding en fijne lessen. Jullie hebben allemaal bijgedragen aan mijn succes!
Response from the owner:Julia, wat zijn we trots op je! 💙 Gefeliciteerd met je rijbewijs! Dat je met meer zelfvertrouwen je examen in ging, is precies waar we het voor doen. Dank je wel voor je lieve woorden over David en ons team. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! 🚗✨
Leon Van Der S.
Een goede en prettige lesdag gehad en een goede en rustige rijinstructeur .En examen gedaan en geslaagd
Photo from customer review
Response from the owner:Gefeliciteerd met het in één keer behalen van je BE-rijbewijs! 🎉💪 Wat fijn om te horen dat je een prettige lesdag hebt gehad met Harold. En superleuk dat je de foto van onze BE-combinatie hebt gedeeld 😄🚗 Veel veilige kilometers gewenst!
SIGN UP TODAY!
Uw Staat succesvol ingeschreven voor de cursus ... .
×

Geselecteerde cursussen:

Op dit moment is uw winkelmand leeg

Pin It on Pinterest